Koop nu jouw tickets voor het Paasrad! (OP=OP)
woensdag 9 maart 2022

Nadat er een dikke vette streep ging door het Kerstrad van afgelopen december, gaat het Paasrad op zaterdag 9 april gelukkig wel door! Vandaag is het nog precies 1 maand tot dit nieuwe evenement van S.V. Honselersdijk, een prachtig moment om de kaartverkoop van het Paasrad te starten.

Paasrad: Honselse gezelligheid in een ander jasje
Kaartverkoop? Ja, je hoort het goed! We gaan het Paasrad anders aanpakken dan het traditionele Kerstrad, we verhuizen namelijk terug van de Sosefhal naar ons clubgebouw. Naast de kantine zal er ook nog een verrassende 2e stage aanwezig zijn op het Paasrad. Hiermee brengen we het ouderwets gezellige sfeertje weer terug!

Hoe het rad terug gaat komen in de nieuwe vorm houden we nog even geheim, maar het is vooral de Honselse gezelligheid die we aan jullie kunnen garanderen! De verhuizing naar het clubgebouw betekent dat er een beperkte capaciteit is, we gaan natuurlijk geen mensen stapelen. Vandaar dat we met een kaartverkoop werken, waarmee we de drukte in de hand houden.

Vanaf vandaag krijgen onze leden en vrijwilligers precies één week voorrang op de welbekende dagjesmensen. Tot en met dinsdag 15 maart zijn de kaarten alleen in de verkoop voor leden en vrijwilligers van onze club, zodat zij in ieder geval de mogelijkheid krijgen om er bij te zijn.

Speciale uitnodiging voor leden en vrijwilligers
Alle leden en vrijwilligers ontvangen vandaag een link waarmee zij de komende week 2 kaarten per persoon kunnen bestellen voor het Paasrad. Dit is een unieke link, die éénmalig door het desbetreffende lid of vrijwilliger gebruikt kan worden. Het heeft dus geen zin om de link door te sturen, omdat deze maar één keer gebruikt kan worden.

Indien er na de verkoop voor onze leden en vrijwilligers nog kaarten over zijn, gaan deze in de openbare verkoop voor alle welbekende dagjesmensen van het Paasrad.

Wees er snel bij en koop jouw kaart(en) voordat het te laat is...

Tot zaterdag 9 april, tot Paasrad!

Geen e-mail ontvangen?
Heb je geen e-mail ontvangen met de uitnodiging, terwijl je wel lid of vrijwilliger bent bij onze mooie club? Controleer eerst de map met 'ongewenste e-mails'. Mocht je ook daar geen uitnodiging terugvinden, laat het dan weten aan pr@svhonselersdijk.nl.

Van der Meer verzekeringen