Supportersreis naar Monnickendam: meld je nu aan!
vrijdag 4 maart 2022

Het is al weer een tijdje geleden, 15 maart 2019. Toen gingen de supporters met z'n allen op weg naar Zoutelande voor een gezellige supportersreis. Wat was dat een mooi en uniek weekend, Honselersdijk on tour. Jong en oud hebben een pracht weekend gehad: lachen, gieren en brullen.

Dat smaakte naar meer, dit gingen we nog eens dunnetjes over doen en dus werd er in 2020 een reisje naar Brielle georganiseerd (naar de vrienden van vroeger zeg maar). Op 17 april 2020 moest het gebeuren, maar helaas gooide de corona pandemie roet in ons eten. Het feestje ging dus niet door, waarna ook door de plannen van 2021 een groot kruis gezet kon worden.

Maar, opgeven doen we niet: nieuw jaar, nieuwe kansen! Het gaat er steeds meer op lijken dat we dit jaar wel weer het pad op kunnen met elkaar, en dus gaan we dat regelen.

De keuze is op de wedstrijd VV Monnickendam – S.V. Honselersdijk gevallen. Het plan is om op vrijdag 27 Mei 2022 rond 14.00 uur te vertrekken met een Partybus vanaf de parkeerplaats bij de voetbal. Omdat er in Monnickendam geen S.V. Honselersdijk-geschikte accommodatie te vinden is overnachten we in het naast gelegen Volendam. Gezellig dorp lijkt me zo.

Vrijdag lekker wat eten en een klein biertje doen en zaterdag een goed ontbijtje nuttigen (een van de hoogtepunten in Zoutelande) in ons hotel. Na een paar liter koffie gaan we vervolgens naar Sportpark Markgouw in Monnickendam. De mannen van André Lourens kunnen onze steun zeker goed gebruiken. Tegen die tijd zijn we namelijk in een felle strijd gewikkeld om de nacompetitie te halen of om deze juist te ontlopen. Saai is het nooit bij Honselersdijk.

Het is de bedoeling dat we rond 19.00 uur weer richting het Westland vertrekken, al zou het zo maar iets later kunnen worden. Sommige van ons drinken namelijk wat langzaam.

Wat gaat deze mooie supportersreis kosten?
€ 95.00 p.p.

Wat krijg je daarvoor?
- Een retourtje Monnickendam met de Partybus.
- Een paar drankjes in de bus. (tot de pot op is)
- Overnachting in een gezellig hotel in Volendam
- Een heerlijk ontbijt
- Een heerlijk weekend met waarschijnlijk weer pijn in je buik van het lachen.

Hoe kan ik me aanmelden?
1) Stuur een mail naar Ab van Dijk directie@svhonselersdijk.nl met je naam en telefoonnummer.
2) Maak vervolgens € 95.00 over naar:
SV Honselersdijk
NL06 RABO 0135385563
o.v.v. weekend Monnickendam
3) Op het moment dat je hebt betaald, maken we de aanmelding definitief. Alle deelnemers voegen we toe aan de Monnickendam Whatsapp groep. Zo kunnen we de komende tijd snel en eenvoudig communiceren.

Zorg dat je er snel bij bent, want VOL=VOL.
Zijn er vragen? Stuur even een berichtje naar 06-55881140.

Met vriendelijke groet,

De Organisatie