Gezocht: de beste stem van Honselersdijk
donderdag 3 februari 2022

Een talentenjacht willen we het gezien de beruchte perikelen niet bepaald noemen, maar bij S.V. Honselersdijk zijn we wel op zoek naar de beste stem van Honselersdijk. Voor de wedstrijden van ons eerste elftal zoeken we namelijk een speaker die voorafgaand en tijdens de wedstrijden de bezoekers welkom heet en op de hoogte houdt van het wedstrijdverloop.

Heb je altijd al eens de namen van onze eerste elftalspelers op willen noemen voor een groot publiek? Of wil je bij ieder doelpunt jouw steentje bij kunnen dragen? Meld je dan aan als nieuwe speaker bij de thuiswedstrijden van het eerste elftal via Ab van Dijk (directie@svhonselersdijk.nl).

Wie weet horen we jou binnenkort terug op Sportpark de Strijphorst voorafgaand aan en tijdens de wedstrijden van ons eerste elftal. Kleine correctie: uiteraard hoef je niet per se de beste stem van Honselersdijk te hebben, maar het zou wel een mooie bijkomstigheid zijn!

Zoomin'