Coronaregels vanaf donderdag 18 november 2021
donderdag 18 november 2021

Als gevolg van aangepaste regels zijn we helaas genoodzaakt om de regels voor toegang op ons sportpark aan te passen. Tot zaterdag 4 december hebben wij de volgende coronaregels opgesteld.

• Het sportpark is gesloten voor toeschouwers, alleen spelers, teambegeleiding en officials hebben toegang tot het sportpark.
• De kantine is gesloten voor iedereen.
• De ontvangstkamer is alleen geopend voor leiders, trainers of aanvoerders om de noodzakelijke handelingen voor
de wedstrijd uit te kunnen voeren.
• Aan het hek (entreehuis) zal iedereen worden gecontroleerd op een geldige QR-code.

Het is wel toegestaan zonder QR-code en of sneltest het sportpark te betreden en te voetballen, maar dan mag er geen gebruik gemaakt worden van de accommodatie.

De regels geven ons helaas geen andere keuze.
Maar op deze manier houden we wel de kleedkamers open waardoor iedereen met een QR-code en of sneltest zich binnen kan omkleden, iets wat in november geen overbodige luxe is.

Alvast bedankt voor jullie begrip en medewerking.

Bestuur S.V. Honselersdijk

Van der Meer verzekeringen