Sinterklaas Drive-Thru voor jongste jeugd
dinsdag 16 november 2021

Sinterklaas is weer in het land! Dat betekent natuurlijk ook dat de goedheiligman, zoals ieder jaar, bij onze voetbalvereniging langskomt. Helaas heeft ook de Sint zich te houden aan alle geldende coronamaatregelen, vandaar dat het bezoek van de Sint en zijn Pieten dit jaar iets anders is dan de andere jaren.

Vrijdag 19 november mogen alle kinderen met vader/moeder of verzorger Sinterklaas komen begroeten door de Drive-Thru. Sinterklaas en zijn Pieten staan klaar om gemaakte knutsels/tekeningen en dergelijke in ontvangst te nemen. Sterker nog, misschien heeft de Sint ook nog wel een cadeautje voor de kinderen…

De Drive-Thru is als volgt georganiseerd: vanaf de grote parkeerplaats rij je met de auto door het toegangshek het park op. Blijf zitten in de auto en volg de aanwijzingen van de vrijwilligers en de Pieten op. Om filevorming in de Drive-Thru te voorkomen zien wij graag de mini-F vanaf 17:00 uur, de JO-8 vanaf 17:15 uur en de JO-9 vanaf 17:30 uur.

We gaan er met z'n allen een leuk Sinterklaasfeest van maken!

Sintgroetjes van de Activiteitencommissie

Condubouw