Een goede bodem is het halve werk door Slagerij Aad Groenewegen
vrijdag 5 november 2021

Niet voor het eerst is het eerste elftal van S.V. Honselersdijk dit seizoen ingedeeld bij een aantal clubs die, op z'n zachtst gezegd, niet op fietsafstand liggen. In de afgelopen weken en in de rest van het seizoen worden er uitwedstrijden gespeeld in onder meer Amsterdam, Zuidoostbeemster en Broek op Langedijk gespeeld. Dit betekent dat de selectie van trainer André Lourens lange afstanden in de bus af moet leggen voor de competitiewedstrijden.

Met de lange reizen op het programma is het belangrijk om een goede bodem te leggen voor de voetbalwedstrijden en om ook na afloop goed te herstellen van de inspanningen. Hierbij wordt de selectie flink geholpen door Slagerij Aad Groenewegen. De slager uit Honselersdijk sponsort namelijk wekelijks een heerlijk assortiment aan verschillende soorten worst voor de spelers van het eerste elftal.

Hierdoor hebben de mannen een goede lunch en een lekker hapje voor na afloop van de wedstrijden. We willen Slagerij Aad Groenewegen hartelijk bedanken voor de mooie sponsoring. Een goede bodem is tenslotte het halve werk!

Zoomin'