QR-code verplicht voor toegang tot clubgebouw
vrijdag 5 november 2021

Beste clubleden van S.V. Honselersdijk,

Afgelopen week heeft het kabinet besloten om de Coronaregels aan te scherpen.
Gelukkig, voor ons als vereniging, zijn de eerste voorstellen om ook de buitensporten te belasten met de QR-codes alweer van tafel, want die waren erg lastig uit te voeren. Desondanks ontkomen wij ook niet aan de aanvullende regels vanuit de overheid.

Dit houdt in dat er gecontroleerd wordt op een geldige QR-code als je het clubgebouw wilt betreden. Als je 18 jaar of ouder bent, moet je dus in het bezit zijn van een geldig legitimatie bewijs en een geldige QR-code, of een papieren print van je coronabewijs, waaruit blijkt dat je gevaccineerd bent of een negatieve corona test hebt.

Op onderstaande site kan je bekijken waar de dichtbijzijnste testlocatie zich bevindt en kan je een afspraak maken.
Testen voor Toegang
GGD Haaglanden

Leuker kunnen we het helaas niet maken,
Het bestuur van S.V. Honselersdijk