Schaduwcoach: Julian Hogervorst en Marco van Steenis gedeeld koploper na 6 wedstrijden
dinsdag 2 november 2021

De competitie van ons eerste elftal is inmiddels zes wedstrijden onderweg en dit lijkt ons een goed moment om de eerste tussenstand van de Schaduwcoach op te maken. Na vijf nederlagen wist S.V. Honselersdijk afgelopen zaterdag de eerste punten bij te schrijven en zodoende de laatste plaats van de ranglijst te verlaten. Dit laatste is iets wat de rode lantaarndragers van de Schaduwcoach - Jan Peer en Ed Kooij - nog niet is gelukt. Beiden staan op een gedeelde laatste plaats met 3 punten.

Schaduwcoaches die betere zaken hebben gedaan in de eerste zes wedstrijden zijn Julian Hogervorst en Marco van Steenis. Beide heren waren wellicht wat negatiever over de kansen van ons eerste elftal in de eerste klasse en wisten al 19 punten te behalen in dit nog prille seizoen. De top 5 wordt vervolledigd door Bassie (Stefan van Marrewijk), PAAP (identiteit nog onbekend) en Richard Gardien. Deze drie Schaduwcoaches wisten tot dusver 18 punten te behalen.

Sosef & v/d Knaap