Jubilarissen Michel van Giesen (250) en Youri Riepe (100) gehuldigd
donderdag 28 oktober 2021

Afgelopen zaterdag werden maar liefst 2 jubilarissen in het spreekwoordelijke zonnetje gezet. Michel van Giesen en Youri Riepe zijn enige tijd geleden de grens gepasseerd van respectievelijk 250 en 100 wedstrijden in het eerste elftal van S.V. Honselersdijk. Een hele mijlpaal voor beide spelers, reden genoeg om ze voor het oog van familie, vrienden en supporters te bedanken met een mooie bos bloemen en een bedankje namens voorzitter Erik Sosef.

Voor Michel van Giesen was de thuiswedstrijd van afgelopen zaterdag eigenlijk zijn 281ste wedstrijd voor het eerste elftal, een ongekend aantal wedstrijden. De centrale verdediger is al meer dan 10 jaar de ultieme rots in de branding voor de Honselse verdediging. Naast zijn verdedigende kwaliteiten beschikt Michel ook nog over de nodige aanvalsdrang, gezien zijn 19 doelpunten die hij in het eerste elftal wist te maken.

Jubilaris Youri Riepe heeft zich ook dit jaar na een ietwat ongelukkige start teruggevochten in de basisopstelling van S.V. Honselersdijk. Door middel van zijn voetballende vermogen en wendbaarheid weet Youri menig tegenstander op het verkeerde been te zetten. Ultiem hoogtepunt in de 107 wedstrijden die Youri momenteel op zijn naam heeft staan is uiteraard het doelpunt in de wedstrijd tegen ADO Den Haag. Door een perfecte vrije trap vanaf een meter of 25 wist Youri de Honselse aanhang te laten juichen tegen de profclub ADO.

We willen via deze weg zowel Michel als Youri nogmaals bedanken voor de jarenlange inzet voor ons eerste elftal. Laten we vooropstellen dat jullie van belangrijke waarde zijn geweest bij de sportieve hoogtepunten, we hopen er hiervan nog vele met jullie in ons midden mee te mogen maken. Bedankt!

Van der Meer verzekeringen