Zaterdag 6 november Super Saturday: Oh Oh Honsel
donderdag 28 oktober 2021

Volgende week zaterdag, op 6 november, staat de wedstrijd tussen S.V. Honselersdijk en VELO op het programma. Om 14:30 uur zullen de twee Westlandse clubs aftrappen op Sportpark de Strijphorst. De enige échte derby van de competitie, maar ook een derby met een Haags tintje.

Vandaar dat de organisatie van de Super Saturdays een Haagse slinger geeft aan de gezelligste 3e helft van het Westland: Oh Oh Honsel. Na afloop van de wedstrijd stroomt de Honselse kantine weer ouderwets vol, dan is het tijd voor de helft waarin de echte punten worden verdeeld. In de komende week zal er nog meer bekend gemaakt worden over de Super Saturday, zorg ervoor dat je de website en social media kanalen in de gaten houd.

Zorg ervoor dat je er op tijd bij bent, het kan nog wel eens gezellig en druk worden...

Tot zaterdag 6 november, tot Super Saturday!

Zoomin'