In memoriam Marcel van der Ende
woensdag 22 september 2021

Afgelopen vrijdag ontvingen wij het meest vreselijke bericht dat Marcel van der Ende is overleden. Marcel was jaren betrokken bij de TC van onze vereniging en assistent-scheidsrechter indien dit nodig was. Zijn vrouw Danielle draaide jarenlang bardiensten in de kantine.

Marcel is de vader van ons jeugdlid Kjell van der Ende. Kjell is voetballer van de JO-17 selectie.

Marcel is de meest trouwe en toegewijde persoon die ik ken. Altijd klaar staan voor een ander, een man waar je op kan rekenen. Uiteindelijk was Marcel zichzelf niet meer en maakte hij zelf de keuze.
Wij blijven hem herinneren als die lieve onvoorwaardelijke trouwe, toegewijde man die een warm hart had voor onze vereniging.

Ons medeleven gaat uit naar Daniƫlle, Kjell en Liv en de overige familie die zonder Marcel verder moeten.

Erik Sosef
Voorzitter S.V. Honselersdijk, maar vooral Marcels beste vriend.

Prins Group