Terugblik: het afscheid van Frank van Zijl en Leon de Brabander
dinsdag 21 september 2021

Het Club van Honsel Toernooi is achter de rug, de bekerwedstrijden zijn gespeeld, de 3e helft meningen wie er nou allemaal in '1' moeten komen zijn nog niet geluwd, Frank van Zijl staat al lang naast de hoofdtrainer langs de lijn bij LYRA en Leon de Brabander heeft waarschijnlijk al meerdere looprondjes in Midden Delfland gemaakt, maar wij blikken nog even terug op het afscheid van de 2 laatst genoemden eind vorige maand.

Tweede elftal en assistent-trainer Frank van Zijl en 1e elftalspeler Leon de Brabander namen afscheid van onze club met een speciale wedstrijd Frank & Friends - Leon & Friends; 2 gelegenheidsteams van spelers en staf met wie ze samenwerkten en samenspeelden. We kunnen kort zijn. De foto's spreken voor zich. Het plezier spatte er van af.

Na afloop was er een soort reünie, een gezellig samen zijn met cadeaus en mooie woorden voor en van de 2 hoofdrolspelers; Frank van Zijl & Leon de Brabander. Mannen bedankt voor (meer dan) 10 jaar voetbalplezier van en met jullie. Afscheid nemen bestaat niet. Dus tot ziens langs de lijn op Sportpark de Strijphorst!

Foto's: Alexander Wagener

Van Dijk Brouwer Installatietechniek