Contracten van hoofdtrainers ondertekend
woensdag 15 september 2021

Afgelopen vrijdag was het weer tijd voor het jaarlijkse tekenmoment voor de hoofdtrainers van S.V. Honselersdijk. Ook dit jaar heeft het bestuur samen met de Technische Commissie alle hoofdtrainers voor het seizoen 2021/2022 ontvangen om gezamenlijk alle contracten te ondertekenen.

We zijn bijzonder verheugd dat er dit jaar wederom leden van onze vereniging zijn toegetreden tot de trainersgroep.
We willen Wesley Lagraauw, Dave Rombout en Mees Tanke heel veel plezier en succes wensen het komende jaar, en hopen dat zij hun eigen succes als jeugdspeler bij S.V. Honselersdijk kunnen overtreffen.

Namens de club wensen we de trainers succes en bovenal veel plezier, laten we er gezamenlijk een mooi, sportief succesvol seizoen van maken!

Prins Group