DCVH verrast Studio Sosef met mooie plant
dinsdag 14 september 2021

Afgelopen weekend kreeg Studio Sosef onverwacht bezoek van de voorzitter van De Club Van Honsel. Namens de Honselse businessclub overhandigde Jos Scheffers een mooie plant ter gelegenheid van het nieuwe pand en de bedrijfsmetamorfose.

Het bedrijf van voorzitter Erik Sosef heeft de afgelopen tijd een ware metamorfose ondergaan. Naast de naams- en stijlwijzigingen is het bedrijf ook op een nieuwe locatie te bewonderen, inclusief een heuse studio. Hierdoor is het voor klanten mogelijk om de complete ervaring van diverse interieurinrichtingen te ervaren, die met behulp van de ervaren stylisten aangepast kan worden naar alle mogelijke wensen.

Met de overgang naar Studio Sosef heeft het bedrijf de Dijkstraat ingeruild voor de Smederijstraat 44 in Naaldwijk. We raden iedereen aan om eens langs te gaan bij de compleet nieuwe studio, aangezien het bezoek op zich al een hele beleving is.

Namens DCVH wensen we Erik en zijn medewerkers nogmaals veel succes en plezier toe in het nieuwe pand!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek