Hein van der Zande overleden
zaterdag 11 september 2021

Gisteren ontvingen we het verdrietige bericht dat Hein van der Zande is overleden. Hein is in de leeftijd van 69 jaar, na veel gezondheidsproblemen overleden. Hein, vader van onze leden Richard en Frank is als leider bij onze club gestart en heeft ook heel wat uurtjes op de club doorgebracht met o.a. een biertje en een sigaartje aan de ronde tafel met zijn vaste maten, je kon ze uittekenen op de zaterdagmiddag.

Daarnaast was Hein ook een groot Feyenoord-fan en ook in de kuip heeft hij heel wat uurtjes doorgebracht.

Wij wensen de familie veel kracht en sterkte toe om dit verlies te dragen.

Er is gelegenheid te condoleren in de Aula Woerdtuinen Zandhaver 2 in Naaldwijk op zondag 12 september van 16:00 uur tot 17.00 uur. Door de huidige omstandigheden zal de uitvaart in besloten kring plaatsvinden op maandag 13 september om 10:30 uur.

Bestuur S.V. Honselersdijk

Zoomin'