Update kledinglijn
woensdag 8 september 2021

Zoals al eerder gemeld is onze kledingleverancier gestopt met de levering van de huidige kledinglijn. Het gevolg hiervan is dat de webshop van de site is verdwenen en dat wij vanaf dat moment niet veel voor jullie kunnen betekenen qua bestellen van nieuwe wedstrijd- en trainingskleding.

Afgelopen periode hebben wij gebruikt om gesprekken te voeren met diverse leveranciers en kledingmerken.
Inmiddels zijn wij zover dat het erop lijkt dat we een nieuwe kledingleverancier en kledinglijn gevonden hebben. De komende periode gaan wij dan ook gebruiken om definitieve keuzes te maken qua merk, kledinglijn en leverancier.

Ons uitgangspunt hierbij is: alle spelende leden voetballen na de winsterstop in een nieuw wedstrijdtenue én de complete nieuwe kledinglijn is via onze webshop te koop.

Tot dat moment is er niets meer te bestellen van de huidige kledinglijn, omdat wij deze na de winsterstop volledig is vervangen door de nieuwe kledinglijn. Tot de winterstop kunnen alleen dringend noodzakelijke items (bijvoorbeeld een wit broekje van het wedstrijdtenue) via ons besteld worden.

Wil je een noodzakelijke bestelling plaatsen of heb je vragen over de wedstrijd- of trainingskleding? Neem dan contact op met Paul Groenewegen of Robin van Dijk van de kledingcommissie via kleding.senioren@svhonselersdijk.nl.

Condubouw