Scheidsrechterstekort: help jij ons verder?
maandag 6 september 2021

Of het nu gaat om je eigen wedstrijd, of die van je dochter of zoon, iedereen ziet graag dat een scheidsrechter de wedstrijd leidt. En dat komt dit seizoen echt serieus in gevaar!

De laatste jaren is het al vaker gemeld binnen onze verenging, we hebben scheidsrechters nodig. Ook voor het komende seizoen hebben we een dringende behoefte aan scheidsrechters.

Dus meld je aan om af en toe een wedstrijdje te fluiten. Mailen kan naar vaz@svhonselersdijk.nl.

Daarnaast zijn we ook nog op zoek naar een 'coördinator scheidsrechter'. Iemand die de scheidsrechters indeelt op de wedstrijden en dit in het KNVB Sportlink programma zet.

Hiervoor hoef je zelf niet te kunnen fluiten, als je met Whatsapp groepjes en een computer kan werken dan gaat dit jouw vast lukken.

Mail naar vaz@svhonselersdijk.nl of spreek me aan als je op de club bent.

Dank je wel!
Erwin van der Mark