DCVH trapt nieuwe seizoen af met nieuw lid: VHE
vrijdag 3 september 2021

Morgen wordt er op Sportpark de Strijphorst afgetrapt voor de eerste officiële wedstrijd van het seizoen. De eerste bekerwedstrijd is hét sein voor het nieuwe seizoen, zo ook voor De Club Van Honsel. De businessclub van S.V. Honselersdijk verschijnt aan de "aftrap" van het nieuwe seizoen met een nieuw lid: VHE Honselersdijk.

VHE Honselersdijk, ook wel V.H. Exploitatie genoemd, is een dynamisch bedrijf op het gebied van verwijdering van alle soorten vloerbedekking, vloerrenovatie en (interieur) sloopwerken. Vanaf het eerste contact tot en met het afronden van de klus staat VHE garant voor een open en klantvriendelijke houding. VHE is werkzaam in de regio: Westland, Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Zuid-Holland en de rest van Nederland. Lees hier meer over VHE Honselersdijk.

Voor DCVH betekent de toevoeging van VHE dat de teller van het aantal leden op het mooie aantal van 64 leden komt te staan. De grote omvang van de businessclub maakt het voor (regionale) bedrijven interessant om zich aan te melden, aangezien de combinatie van voetbal, gezelligheid en zaken doen een meer dan geslaagde formule is gebleken.

Wanneer de eerste echte activiteit van DCVH voor dit seizoen plaatsvindt, is vooralsnog afhankelijk van de geldende coronamaatregelen. Voor nu verwelkomt de bruisende businessclub van S.V. Honselersdijk haar leden morgenmiddag graag op Sportpark de Strijphorst. Dan neemt het eerste elftal het in de seizoensouverture op tegen Spartaan'20.

We willen VHE nogmaals van harte welkom heten bij de businessclub, tot snel op Sportpark de Strijphorst!

jem-id