Eerste elftal debutanten Milan, Steyn, Luuk en Rob
woensdag 1 september 2021

De selectie van S.V. Honselersdijk is in volle voorbereiding op het nieuwe seizoen 2021-2022. Het 3de elftal heeft haar eerste oefenwedstrijd gespeeld en het 1ste en 2de elftal hebben inmiddels 3 wedstrijden in de benen.

Een vermelding waard is dat in deze oefencampagne 4 spelers hun debuut hebben gemaakt in ons eerste elftal!

Op zaterdag 21 augustus 2021 met de wedstrijd S.V. Honselersdijk – r.k.v.v. Westlandia za (4-2) liet hoofdtrainer Andre Lourens middels een basisplaats Luuk Boers (22) en Steyn de Bruijn (17) debuteren. Tijdens deze wedstrijd maakte Milan Vijftigschild (19) zijn debuut als invaller. Op dinsdag 24 augustus maakte Rob van Veen (21) al na 20 minuten zijn eerste opwachting in ons eerste elftal in de wedstrijd s.v. Honselersdijk – MVV’27 (1-3) tijdens het DCVH toernooi.

Steyn de Bruijn en Milan Vijftigschild zijn beide overgekomen vanuit de JO19-1 van trainers Erwin Bouwman en Erik van Velden. Luuk Boers en Rob van Veen speelde na het doorlopen van de jeugdopleiding opéénvolgend in het 3de en 2de elftal, alvorens hun debuut in het eerste elftal onder hoofdtrainer Andre Lourens.

Als vereniging mogen we trots zijn dat alle 4 de spelers producten zijn van onze eigen jeugdopleiding. Het geeft aan hoe belangrijk de jeugdopleiding met de JO19-1 als vlaggenschip is en het belang van het 3de elftal als springplank.

Zoomin'