Morgenavond: eerste ronde van het DCVH-toernooi
maandag 23 augustus 2021

Morgenavond start op Sportpark de Strijphorst de eerste ronde van het DCVH-toernooi. Het jaarlijkse De Club Van Honsel Toernooi, georganiseerd door de gelijknamige businessclub van S.V. Honselersdijk, wordt om 19:30 uur afgetrapt door een viertal regio-clubs.

Dit jaar nemen naast gastheer S.V. Honselersdijk ook VV Naaldwijk, HVC'10 en MVV'27 deel aan het toernooi, dat overigens vorig jaar werd gewonnen door de thuisclub. In twee speelrondes met zowel de eerste als tweede elftallen zal er ook dit jaar een terechte winnaar bepaald worden.

Morgenavond zal er om 19:30 uur afgetrapt worden met de onderstaande wedstrijden:
S.V. Honselersdijk 1 – MVV’27 1 (veld 1 - Scheidsrechter: Mike van Dam)
vv Naaldwijk 1 – HVC’10 (veld 2 - Scheidsrechter: David Coenraads)
S.V. Honselersdijk 2 – MVV’27 2 (veld 3 - Scheidsrechter: Stanley van Lith)
vv Naaldwijk 2 – HVC’10 2 (veld 4 - Scheidsrechter: Jan ter Harmsel)

Uiteraard verwelkomen we alle spelers, begeleiding, sponsoren en toeschouwers morgenavond met open armen op ons Sportpark de Strijphorst. Echter vragen we wel aan eenieder om zich aan de huidige coronamaatregelen te houden. Komende zaterdag sluiten we het toernooi af met een volle voetbalzaterdag, waarover later meer.

Tot morgenavond!

Zoomin'