Erwin van der Mark kandidaat voorzitter S.V. Honselersdijk
zondag 22 augustus 2021

Het bestuur van S.V. Honselersdijk is verheugd om mee te kunnen delen dat Erwin van der Mark zich beschikbaar wil stellen als kandidaat voorzitter van de vereniging.

Op dit moment is Erwin van der Mark bestuurslid algemene zaken en hoofd TC voor de bovenbouw binnen onze club. Hij heeft hiermee een flinke dosis ervaring opgebouwd binnen onze vereniging. Voor de huidige functies van Erwin zal de komende periode een opvolger worden gezocht.
Erwin is zeer betrokken bij onze vereniging en daarnaast ook een Westlandse ondernemer. Als de leden tijdens de Ledenvergadering op 29 oktober akkoord gaan met de benoeming, dan neemt Erwin het stokje over van onze huidige voorzitter Erik Sosef.

Het bestuur van S.V. Honselersdijk is zeer gelukkig dat we in de persoon van Erwin van der Mark een kandidaat voorzitter voor de vereniging hebben gevonden.

Zoomin'