Eerste training van seizoen 2021/2022 voor senioren selectie
maandag 9 augustus 2021

Afgelopen zaterdag had de senioren selectie de eer om af te trappen voor de eerste training van het seizoen 2021/2022. Hiermee hebben zij het officiële startsein gegeven voor hopelijk een ‘ouderwets’ volledig voetbalseizoen, inclusief supporters langs de lijn.

Na afloop van de eerste training werd er in de kantine aan de teambuilding van de selectie gewerkt door middel van een gezamenlijke lunch. Het begin van de voorbereiding is daar, hopelijk weten de trainers André Lourens en Jasper Steringa in de voorbereiding een goede basis te leggen voor een mooi seizoen.

Overige trainingen
Binnenkort zullen ook alle andere trainingen van start gaan. Informatie over de trainingen en wedstrijden zullen verstrekt worden door de trainers en leiders van de elftallen.

We vragen alle bezoekers van ons Sportpark de Strijphorst zich aan de geldende coronamaatregelen te houden. Alleen op die manier kunnen we jullie hopelijk weer allemaal tegelijkertijd op onze mooie club ontvangen.

Succes met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen en tot snel!

Sosef & v/d Knaap