George Luiten bedanken wij voor jarenlang vrijwilligerswerk bij S.V. Honselersdijk
maandag 26 april 2021

Afgelopen dinsdag heeft George Luiten het stokje van de administratie van de 3x Plus loterij overgedragen aan Ab van Dijk. Onder het genot van een bakkie koffie en een heerlijke taart, hebben we in de achtertuin van George en Fia Luiten, George uitgebreid bedankt voor zijn jarenlange inzet.

Hiermee is, in goed overleg, een einde gekomen aan het vrijwilligerswerk van George Luiten voor onze club. Tientallen jaren heeft George zich belangeloos ingezet!

George is begonnen als actief voetballer in het team van de Fabeltjeskrant. Vervolgens is hij leider geweest van diverse F-teams, is hij assistent scheidsrechter geweest bij het tweede elftal. Maar ook op de achtergrond is hij jarenlang de administrateur van de ledenadministratie geweest en organiseerde de 3x plus loterij. Ook “tante” Fia , de vrouw van George, is actief geweest voor S.V. Honselersdijk. Als vrijwilligster heeft zij jarenlang bardiensten gedraaid in onze kantine.

De 3x plus loterij is een loterij waarbij George zorgde voor de gehele organisatie van de loterij. Hij zorgde dat het geld binnen kwam, hij zorgde in samenwerking met Westport Notarissen voor de trekkingen. Leuk om te melden is dat allereerst Jaspers Notarissen en later het notarissenkantoor van Westport sinds de oprichting van de loterij de trekkingen geheel belangeloos verrichten. Wij willen Jaspers Notarissen en Westport Notarissen daarvoor bedanken en hopen de huidige samenwerking met Westport nog jaren voort te zetten.
Vervolgens zorgde George dat de winnaars hun prijzen toegestuurd kregen.

Een paar jaar geleden had ik de eer om George te onderscheiden als “lid van verdienste”. Ik durf te beweren dat deze meer dan verdiend is gezien zijn staat van dienste!
Bij dezen willen wij George en Fia het allerbeste wensen! S.V. Honselersdijk is trots op zulke vrijwilligers.

Namens het bestuur,

Erik Sosef