S.V. Honselersdijk zoekt nieuwe trainer voor JO15-1
maandag 8 maart 2021

S.V. Honselersdijk is voor komend seizoen op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer voor de JO15-1. Ben of ken jij een (hoofd)trainer die de ambitie heeft om bij één van de gezelligste verenigingen van het Westland aan de slag te gaan? Zorg dan dat diegene zijn/haar interesse kenbaar maakt bij onze T.C. via tc-jo15@svhonselersdijk.nl.

Uiteraard hopen we dat de desbetreffende trainer zoveel mogelijk voldoet aan onze profielschets. Functie-eisen voor de trainer van JO15-1 zijn:
• In bezit te zijn van diploma juniorentrainer of pupillentrainer.
• Het verzorgen van de trainingen 2x per week en het verzorgen van de coaching op zaterdag.
• Oog voor ontwikkeling van jeugdspelers en oog voor het verenigingsbelang.
• Een duidelijke voetbaltechnische visie vanuit aantrekkelijk en aanvallend voetbal.
• Onderschrijft de uitgangspunten van SV Honselersdijk wat betreft voetbal, voetbalopleiding en gedrag.
• Goede communicatie en samenwerking met de Technische Commissie, de trainers van JO17 en JO13.

Wij bieden:
• Een passende vergoeding;
• Uitstekende faciliteiten op een multifunctioneel sportcomplex;
• Een zeer sfeervolle dorpsclub waar plezier en prestaties samengaan.

Ben of ken jij een (hoofd)trainer die de ambitie heeft om bij één van de gezelligste verenigingen van het Westland aan de slag te gaan? Zorg dan dat diegene zijn/haar interesse vóór maandag 29 maart 2020 kenbaar maakt bij onze T.C. via tc-jo15@svhonselersdijk.nl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het TC-lid:
Richard Zwinkels: 06-22905879
Email: tc-jo15@svhonselersdijk.nl