S.V. Honselersdijk zoekt trainer voor 3e elftal
maandag 15 maart 2021

De TC van S.V. Honselersdijk is voor komend seizoen op zoek naar een trainer voor het talentvolle en ambitieuze 3e selectie-elftal van de senioren, dat voornamelijk uit zelfopgeleide spelers bestaat. Ben of ken jij een trainer die geschikt is om met deze groep spelers komend seizoen voor het hoogst haalbare te gaan? Neem dan contact op via tc-selectie@svhonselersdijk.nl.

Functie-eisen:
• In bezit te zijn van TC 3 (UEFA C).
• Het verzorgen van de trainingen op dinsdag en donderdag en het verzorgen van de coaching op zaterdag.
• Oog voor doorstroming van jeugdspelers en oog voor het verenigingsbelang.
• Een duidelijke voetbaltechnische visie vanuit aantrekkelijk en aanvallend voetbal.
• Onderschrijft de uitgangspunten van SV Honselersdijk wat betreft voetbal, voetbalopleiding en gedrag.
• Goede communicatie en samenwerking met de elftalbegeleiding, de trainer 2e elftal en het 1e elftal, de trainer van de JO19-jeugd en de Technische Commissie.

Wij bieden:
• Een passende vergoeding;
• Uitstekende faciliteiten op een multifunctioneel sportcomplex;
• Een zeer sfeervolle dorpsclub waar plezier en prestaties samengaan.

Gelieve je motivatie met curriculum vitae versturen naar onderstaand e-mailadres.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het TC-lid Senioren selectie:

Jan van Marrewijk: 06-43359089
Email: tc-selectie@svhonselersdijk.nl