Jasper Steringa nieuwe trainer 2de elftal S.V. Honselersdijk
dinsdag 23 februari 2021

De TC meldt met genoegen dat vanaf volgend seizoen oud-eerste elftal speler Jasper Steringa trainer zal zijn van het 2de elftal van S.V. Honselersdijk. Hiermee keert Jasper terug naar de club waar hij na zijn eigen voetbalcarrière al de toenmalige A-jeugd onder zijn hoede had.

Eerder meldde de TC van S.V. Honselersdijk dat er na 10 jaar afscheid genomen werd van trainer Frank van Zijl en nu heeft de technische commissie dus een waardige opvolger voor Frank gevonden in de persoon van Jasper Steringa. S.V. Honselersdijk is verheugd dat wederom een oud 1ste elftal speler als trainer aan de club gebonden zal zijn.

Met het aanblijven van hoofdtrainer André Lourens, het aanstellen van conditie-/hersteltrainer Sjaak Brunt en nu Jasper Steringa als 2de elftal trainer, staat de staf van de selectie voor het volgend seizoen. Hiermee ziet de TC de toekomst met vertrouwen tegemoet.

jem-id