Trainers JO19 blijven ook in het seizoen 2021-2022
vrijdag 19 februari 2021

De TC meldt met genoegen het aanblijven van Erwin Bouwman en Erik van Velden als trainers van het vlaggenschip van de jeugd. Ondanks het kleine aantal wedstrijden dit seizoen is er tevredenheid over de bereikte resultaten.

Aansluiting met de senioren selectie is verbeterd door de spelers enthousiast te maken voor de overstap. Kwalitatief maakt de JO19 een stap door in de Hoofdklasse te spelen. De eerste drie wedstrijden van dit seizoen werden dan ook gewonnen. Wij hopen nog steeds wat van het wedstrijd seizoen te kunnen afmaken en wensen Erwin en Erik daarbij veel succes.

S.V. Honselersdijk is blij dat deze oud eerste elftal spelers bij de club blijven en de oudste jeugd begeleiden naar de laatste stap van onze prestatie pyramide.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek