In memoriam Dirk van der Kaaij & Ben van der Eijk
vrijdag 26 februari 2021

Afgelopen week ontvingen wij de treurige berichten over het overlijden van Dirk van der Kaaij en Ben van der Eijk. Beide heren waren lid van het eerste uur sinds de oprichting van S.V. Honselersdijk in 1964.

Dirk van der Kaaij is onder meer als leider, scheidsrechter en wedstrijdsecretaris betrokken geweest bij onze vereniging. Daarnaast was Dirk ook op maandag op onze club te vinden om mee te helpen met de schoonmaak en het onderhoud van de accommodatie.

Jarenlang was Dirk ook het gezicht bij het entreehok van Sportpark de Strijphorst op zaterdagmiddag bij de thuiswedstrijden van het 1e elftal. Dit was onderdeel van de vele vrijwillige taken die Dirk voor de club heeft verricht, waarvoor hem dan ook de meer dan verdiende titel "Lid van Verdienste" werd toegekend.

Ben van der Eijk was trots dat hij onderdeel van ons eerste elftal tijdens in het jaar van de oprichting. Dat vond hij mooi om te vertellen omdat hijzelf vond dat hij niet goed kon voetballen maar wel in het eerste elftal van Honselersdijk heeft gevoetbald. Ben was graag op de achtergrond en kwam af en toe op de club. Maar hij wist alles van de vereniging, want hij bleef graag op de hoogte van ZIJN club.

Afgelopen oktober zijn Ab van Dijk en Erik Sosef nog op visite geweest om een "verlaat" speldje te overhandigen ter ere van zijn 50 jarig jubileum. Deze had hij nog tegoed van de club, want hij was trots op zijn lidmaatschap van S.V. Honselersdijk. Tijdens ons bezoek sprak Ben wel over zijn broze gezondheid maar dat hij er iedere keer er in slaagde om de ziekte te overwinnen. Afgelopen januari ging het steeds slechter met hem en na een kort verblijf in het hospice heeft Ben helaas de strijd tegen de ziekte verloren.

Namens S.V. Honselersdijk wensen we de nabestaanden, familie en vrienden van Dirk van der Kaaij en Ben van der Eijk sterkte met dit verlies. We zullen de warme herinneringen aan Dirk en Ben koesteren.

Van der Meer verzekeringen