Lid van Verdienste en jubilaris alsnog in het zonnetje gezet
zaterdag 7 november 2020

Tijdens de online Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van vrijdag 30 oktober jongstleden werd Gerrit van der Meer aan de leden voorgedragen als Lid van Verdienste. Gerrit is onder meer jarenlang scheidsrechter geweest bij S.V. Honselersdijk, in die periode heeft hij de wedstrijden met plezier in goede banen geleid. Aangezien alle digitaal aanwezige leden met het voorstel instemden, werd Gerrit ter plekke op de hoogte gesteld van zijn benoeming tot Lid van Verdienste.

Helaas was Gerrit niet in staat om op dat moment naar de club te komen voor het bijbehorende speldje, maar deze week heeft Gerrit alsnog het speldje in ontvangst mogen nemen. Het vaste jubilarissen-duo, voorzitter Erik Sosef en directeur bedrijfsvoering Ab van Dijk, brachten een bezoek om Gerrit alsnog in het zonnetje te zetten met het speldje en de traditionele bos bloemen.

Daarnaast brachten Erik en Ab ook nog een bezoek aan Siem Herrewijnen, inmiddels 26 jaar lid van de club en in een eerder stadium al benoemd tot Lid van Verdienste. Vorig seizoen heeft Siem het speldje voor zijn 25-jarige lidmaatschap niet ontvangen, vandaar dat Siem afgelopen week alsnog het speldje en de bos bloemen in ontvangst mocht nemen.

We willen beide heren nogmaals feliciteren met de benoeming tot Lid van Verdienste en het behaalde jubileum!

Sosef & v/d Knaap