Update corona-maatregelen: kantine gesloten en geen toeschouwers
dinsdag 29 september 2020

Het zal niemand ontgaan zijn dat gisteravond nieuwe maatregelen zijn afgekondigd door de Nederlandse overheid met betrekking tot het coronavirus. De aangescherpte maatregelen hebben niet alleen betrekking tot het dagelijkse (bedrijfs)leven, maar ook tot onze voetbalvereniging en het clubleven eromheen.

De belangrijkste maatregelen voor ons als voetbalclub zijn dat de kantine (inclusief de ontvangstkamer) vanaf vandaag per direct voor minimaal 3 weken gesloten is en dat er geen toeschouwers welkom zijn bij de voetbalwedstrijden op ons sportpark. Uiteraard blijven de overige maatregelen als het houden van de 1,5 meter afstand en het thuisblijven bij gezondheidsklachten ook van kracht. Dit betekent ook dat iedere speler zich nog steeds dient aan te melden op onze website voorafgaand aan een bezoek aan ons Sportpark de Strijphorst.

We vragen onze leden, vrijwilligers en supporters om alle door het RIVM opgelegde maatregelen op te volgen, om het voor iedereen zo veilig mogelijk te maken om op ons sportpark te kunnen voetballen. Indien er meer informatie bekend is over de maatregelen, volgt deze informatie op onze website en social media kanalen.

Zoomin'