Toelichting kleedkamerindeling zaterdag 29 augustus
vrijdag 28 augustus 2020

Net als heel amateur voetballend Nederland worstelt S.V. Honselersdijk in deze coronatijd met de toewijzing van de kleedkamers. Door de regels van de overheid, de adviezen van het RIVM en de richtlijnen vanuit KNVB is het onmogelijk om het voor iedereen naar de zin te maken. We zien dat elke vereniging hier anders mee om gaat. Zo zijn er verenigingen die alleen aan de eigen teams een kleedkamer beschikbaar stellen, er zijn verenigingen die niet voor alle secties kleedkamers beschikbaar stellen etc.

Het bestuur van SV Honselersdijk heeft in het coronaprotocol opgenomen dat we kleedkamers beschikbaar stellen voor teams vanaf JO17, waarbij JO19- en seniorenteams en hun tegenstander 2 kleedkamers per team toebedeeld krijgen, dit in verband met de 1,5 meter en 7-persoonsregels.

Bij het eerste volle zaterdagprogramma, morgen 29 augustus, is dat al een hele uitdaging, maar is het toch gelukt. Komende week zullen wij evalueren en kijken of er wellicht toch een andere invulling in de kleedkamerindeling zoals in het coronaprotocol beschreven staat nodig is.

Op de website bij ‘programma’ wordt altijd de kleedkamerindeling vermeld. Echter, wij kunnen maar één kleedkamer per team tonen. Als je klikt op de betreffende wedstrijd is er extra info te zien. Bij deze info staat de 2e kleedkamer vermeld die een team toegewezen heeft gekregen. Houd je allemaal AUB aan de toegewezen kleedkamers.

Tot slot:
- Houdt rekening met elkaar,
- Houdt je aan de 1,5 meter regel
- Ga niet met meer dan 7 personen tegelijk in de kleedkamer

Hebben jullie suggesties, deel ze met ons via accommodatie@svhonselersdijk.nl.

Bedankt voor jullie begrip.

Bestuur SV Honselersdijk.

Sosef & v/d Knaap