Voetballoze dagen... nog maar 5 dagen
maandag 3 augustus 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging. Deze serie ("uit de oude doos" dan wel "voetballoze dagen") gaat, hopen wij, op zijn einde lopen. Gelukkig nog maar 5 dagen tot 8 augustus, dan start de training van de selectie!

Vandaag eens heel wat (onbekende) wedstrijdverslagen van het eerste uit vervlogen tijden. Mooi vergeeld, rafelig, gescheurd en zelfs nog met een rode achtergrond. Uit de tijd dat de krant nog Courant heette en bijna iedereen de krant als papieren versie aan de keukentafel las. Ook ziet u een plaatselijk suffertje uit Nootdorp. Ook grappig dat heel wat namen van spelers onder de foto's onjuist blijken te zijn. Er word zelfs de mist ingegaan met ons logo, en hoe! En we lezen Jan de Geus als verslaggever. Nou dat doet hij nog steeds voor onze G teams! En ja, het laatste verslagje konden we niet laten.... sorry. Gewoon omdat het kan.

Blijf gezond.

Zoomin'