Voetballoze dagen... nog maar 6 dagen
zondag 2 augustus 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging. Deze serie ("uit de oude doos" dan wel "voetballoze dagen") gaat, hopen wij, op zijn einde lopen. Gelukkig nog maar 6 dagen tot 8 augustus, dan start de training van de selectie!

Vandaag weer eens een teamfoto en wel eentje van (wederom) de C1 en dit keer van het seizoen 1987-1988. Op de foto zien we Theo Zuijderwijk. De leider met zijn unieke stem en altijd met zijn vrouw Ans trouw aan zijn zijde. We schrijven het nu op. U leest het hardop. En dan hoort waarschijnlijk de stem van onze teeejoohw in uw hoofd. Bijvoorbeeld: M-orr-e-geeeh, uit naar KAAA-EMMMME- DEEEE. Ma-rre-nikx, nu mojt je an de BAK jong-eeeh. Vroeg naar bed enne knalle.

Theo! U stond en staat symbool voor clubliefde en ons vertrouwen als jong ventje in u als trainer, net als dat zo van toepassing is op onnoemelijk veel jeugdtrainers en -begeleiders die door weer en wind onze jeugd lekker hebben laten trainen. Mooij. Bedankt trainers, leiders, verzorgers, begeleiders en vlaggers en bedankt Theejoowh.

Kommuh ze weer: Theo Zuiderwijk (leider), Richard Olsthoorn, Ricardo van der Voort, Don Olsthoorn, Francois Kester, Jasper Steringa, Henk Lindhout en Peet Verkaart (trainer). Onder: Robin Broch, Marnix Alsemgeest, Barry Noordermeer, Sander Arendsman (keeper), Ruud van der Meer, Erwin van Egmond, Jerry van der Meer.

pssssst: 7 heren op de foto hebben in het eerste gespeeld. 8 als Tejowh ook in 1 gespeeld heeft. Echt waar (prachtige kousen trouwens).

Blijf gezond.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek