Voetballoze dagen... nog maar 4 dagen
dinsdag 4 augustus 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging. Deze serie ("uit de oude doos" dan wel "voetballoze dagen") gaat, hopen wij, op zijn einde lopen. Gelukkig nog maar 4 dagen tot 8 augustus, dan start de training van de selectie!

Vandaag weer een allergaartje van teamfoto's. Leuk! foto 1: Honselersdijk spelers op een jeugdtoernooi bij S.C. Feyenoord, een jeugdelftal, ingezonden door Patrick van der Ende. Net als foto 2: geen idee, maar wel de aanvoerdersband om de verkeerde arm: moet links!. Foto 3: S2 (vooruit alleen even de voornamen: Bas, Nicolai, Gert-Jan, Jasper, Ron, Richard, Janco, Martien, Marcel, (onder) Patrick, Erwin, Marco, Ard, Rendy en ex-westlandiaan Wilko. Foto 4 is de mooiste wat ons betreft...pfff. Zou eigenlijk wel willen dat deze rubriek nooit hoeft te stoppen.

Blijf gezond.

Sosef & v/d Knaap