Voetballoze dagen... nog maar 12 dagen
maandag 27 juli 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging. Deze serie ("uit de oude doos" dan wel "voetballoze dagen") gaat, hopen wij, op zijn einde lopen. Gelukkig nog maar 12 dagen tot 8 augustus, dan start de training van de selectie!

Vandaag weer eens een interview van de beste Loosduiner (oftewel Peenbuiker) die in ons eerste heeft gespeeld. En hoe. Dik 750 wedstrijden. Wij wedden dat dit niet gehaald meer gaat worden door een andere selectiespeler. Aan het woord Mister Honselersdijk: Leo Lievaart. Heeel wat jaartjes terug.

Ook een aardige foto in uw archief? Schiet op! we stoppen op 8 augustus. Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

jem-id