Zorg jij straks voor de Horeca & Events van S.V. Honselersdijk?
zaterdag 1 augustus 2020

Dat we bij S.V. Honselersdijk naast voetballen ook goed zijn in het vieren van een feestje, dat hoeven we aan niemand uit te leggen. Als je kijkt naar het aantal bezoekers van een Super Saturday, een pubquiz of het beruchte Kerstrad, dan weet je genoeg: bij S.V. Honselersdijk is het altijd feest. Naast de Honselse gezelligheid hebben we een ruime kantine, een prachtig buitenterras en een complete sporthal ter beschikking.

Door de jaren heen hebben we een heel scala aan commissies opgebouwd die de evenementen allemaal mogelijk maken. Zo hebben we een jeugdevenementen commissie, een toernooi commissie en een heus Ministerie van Feest. Alle mensen die hieraan een steentje bijdragen zijn enthousiast en zorgen er keer op keer voor dat de Honselse gezelligheid op een voor iedereen veilige manier de boventoon voert.

Het enige wat we momenteel nog missen is een spin in dit Honselse feestweb. Een creatief iemand die er samen met bovengenoemde commissies voor zorgt dat er voor zowel jong als oud een mooi aanbod met evenementen klaar staat. Hierbij is er veel vrijheid om met eigen inbreng in samenwerking met alle andere vrijwilligers evenementen op te zetten of nog leuker te maken!

Weet jij van aanpakken, maak jij graag overal een feest van en lijkt het je leuk om meer voor de club te kunnen betekenen? Oftewel: lijkt het jou wat om de organisator van Horeca & Events van S.V. Honselersdijk te worden? Neem dan voor meer informatie contact op met Erwin van der Mark (0651542374) of Ricardo van der Zijden (0623009371), of stuur een mail naar bestuur@svhonselersdijk.nl.

jem-id