Vanaf 8 augustus alleen nog betaling met pinpas, telefoon of SVH-betaalkaart in de kantine
donderdag 9 juli 2020

Nog iets minder dan een maand totdat de voorbereiding van het nieuwe seizoen van start gaat, op zaterdag 8 augustus staan de eerste trainingen gepland. Vanaf die dag zal ook de kantine van S.V. Honselersdijk heropend worden, uiteraard volledig volgens de op dat moment geldende Corona-maatregelen.

Het is nog even afwachten wat de maatregelen precies inhouden, maar één ding staat al wel vast: met ingang van het seizoen 2020/2021 is het in de Honselse kantine alleen nog mogelijk om met een pinpas, telefoon of SVH-betaalkaart af te rekenen. We hebben het cashless betalen al geruime tijd ingevoerd voor de doordeweekse voetbalavonden, maar vanaf 8 augustus aanstaande geldt het cashless betalen ook voor de weekenden.

Alle leden en vrijwilligers hebben de speciaal hiervoor in het leven geroepen SVH-betaalkaart in 2018 al ontvangen. Heb je nog geen SVH-betaalkaart of wil je een nieuw exemplaar aanvragen? Dit kan door een mail naar directie@svhonselersdijk.nl te sturen. Uiteraard is het ook mogelijk om een betaalkaart voor jouw gehele team aan te vragen. Het aanvragen en gebruiken van de SVH-betaalkaart is volledig kosteloos, dus zorg ervoor dat je de betaalpas aan je portemonnee toevoegt!

Hieronder nog alle voordelen van de SVH-betaalkaart op een rijtje:
• De betaalkaart is gemakkelijk op te laden via je mobiel of in de kantine, zie ook het stappenplan hieronder.
• Tijdens onverhoopte pinstoringen kan er met de SVH-betaalkaart gewoon betaald worden.
• Het gebruik van de SVH-betaalkaart bespaart de club transactiekosten van pinbetalingen, met het gebruik van de kaart steun je de club dus ook indirect.

Hoe zet ik geld op mijn SVH-betaalkaart?
1. Download de "Knip"-app van Twelve in de Google Play Store of de Apple Store
2. Vul je e-mailadres in na het openen van de app
3. Druk op 'betaalpas' en vul de cvc-code van jouw betaalkaart in of scan de QR-code
4. Bevestig je account via de bevestigingsmail in je mailbox
5. Vul je account-gegevens in op de app
6. Zet geld op jouw SVH-betaalkaart onder 'rekeningen'

Mocht je nog vragen hebben over het cashless betalen, het aanvragen van de SVH-betaalkaart of het gebruiken van de SVH-betaalkaart? Stuur dan een mail naar directie@svhonselersdijk.nl.

Tot zaterdag 8 augustus bij de heropening van de kantine!

jem-id