Senioren selectie steunt de club in moeilijke tijden
donderdag 9 juli 2020

Het is algemeen bekend dat onze club in de periode zonder voetbal en bijbehorende evenementen financieel gezien uit een ander vaatje moet tappen. Naast de vele initiatieven die voor en door de club worden georganiseerd, kan de club ook uit een andere hoek rekenen op steun in deze lastige tijd. De senioren selectie heeft namelijk een mooi gebaar gemaakt naar de club door af te zien van het budget dat normaal gesproken beschikbaar wordt gesteld door de club.

Op die manier wil de spelersgroep een bijdrage leveren aan de club, nu dat helaas op het veld niet mogelijk is. Dit gebaar toont aan dat de spelersgroep zeer begaan is met de vereniging, wat typerend is voor de club S.V. Honselersdijk. We hopen dat we met iedereen gezamenlijk vanaf zaterdag 8 augustus stapje voor stapje kunnen gaan bouwen aan een mooi seizoen, zowel op het veld als daarbuiten!

Sosef & v/d Knaap