Vriendenloterij-steun voor de club met dank aan het belteam
woensdag 1 juli 2020

In de Corona-periode is de club op zoek gegaan naar diverse initiatieven om ook na de voetballoze periode financieel gezond voor de dag te komen. Eén van deze initiatieven vond gisteravond plaats: een belronde via de Vriendenloterij. Een heus belteam bestaande uit vrijwilligers van de club werd opgetrommeld om leden/vrijwilligers te vragen om lid te worden van de Vriendenloterij.

Deelname aan de Vriendenloterij betekent namelijk niet alleen dat je kans maakt op hele mooie prijzen, het is ook nog eens een gelegenheid om jouw favoriete club te steunen. Wanneer je lid wordt, kun je aangeven dat je hiermee S.V. Honselersdijk wil steunen. Gisteravond hebben maar liefst 51 leden/vrijwilligers aangegeven dat zij op deze manier de club willen steunen, waarvoor wij hen hartelijk willen bedanken!

Helaas heeft het belteam gisteravond niet alle leden/vrijwilligers telefonisch te pakken gekregen, maar ook zonder telefonisch contact is het mogelijk om je aan te melden bij de Vriendenloterij! Neem hiervoor een kijkje op de website van de Vriendenloterij en vul bij het aanmelden de clubcode van S.V. Honselersdijk in om de club te steunen: 9955. Mocht je toch telefonisch contact willen, is de Vriendenloterij via 088-0201020 bereikbaar.

Heb je al een abonnement bij de Vriendenloterij, maar heb je nog niet aangegeven dat je hierbij S.V. Honselersdijk wil steunen? Het omzetten van dit abonnement kan kosteloos geregeld worden door op bovenstaande manieren contact op te nemen met de Vriendenloterij.

We willen alle leden/vrijwilligers bedanken voor hun inzet en deelname aan de Vriendenloterij via S.V. Honselersdijk!

Van der Meer verzekeringen