Voetballoze dagen... 1 juli
woensdag 1 juli 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging.

Vandaag een teamfoto ingezonden door Tom Snelders, ook wel bekend als Tom Gram en als vrijwilliger actief binnen onze vereniging als beheerder van de content op de tv-systemen in ons clubhuis. U snapt het onderhand wel in deze rubriek: we maken ook graag van de gelegenheid gebruik om onze vrijwilligers in het zonnetje te zetten als dat kan.

Vandaag zien we de D1 of de C1, maar we houden het op de C1 van het seizoen 1997-1998. Maar bij zowel het jaartal als het team houden we ons graag aanbevolen voor de waarheid. De foto is voor de verandering weer eens genomen in het doelgebied op veld 1.

Hier de namen: Boven: Jos Vijverberg (leider), Lennard van Veen, Erik van Velden (momenteel jeugdtrainer in onze club), de heer Meerex (sponsor), Rick Batist, Tom van Schie, Bas ?, Stefan van Schie, Jasper Steringa (trainer). Onder: Lino Kuyvenhoven, Ewout ("vroem vroem") Valk, Mike Mast, Tom Gram en Sander ("Sano") Noordermeer.

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Van der Meer verzekeringen