Sportpark de Strijphorst vanaf vandaag gesloten
woensdag 1 juli 2020

Na de hervatting van de voetbalactiviteiten op ons sportpark na de corona-stop volgt vanaf vandaag de gebruikelijke zomerstop. Hoewel waarschijnlijk veel voetballiefhebbers staan te popelen om weer het veld om te gaan, zullen we nog even geduld moeten hebben met z'n allen. Sportpark de Strijphorst is namelijk vanaf vandaag zoals gebruikelijk gesloten en zal op zaterdag 8 augustus weer geopend worden voor de voorbereiding op het seizoen 2020/2021.

Een meer ironische datum voor de sluiting van het sportpark is bijna ondenkbaar, aangezien juist vanaf vandaag alle sportkantines weer geopend mogen worden voor leden van sportverenigingen. Dit geeft iedereen echter wel de gelegenheid om ons optimaal op te laden voor komend seizoen, zodat we (hopelijk) na de zomer weer ouderwets aan de slag kunnen.

Geniet van het zomerse weer en we zien jullie vanaf 8 augustus graag weer terug op de club!

jem-id