Voetballoze dagen... nog maar 28 dagen
zaterdag 11 juli 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging. Deze serie ("uit de oude doos" dan wel "voetballoze dagen") gaat, hopen wij, op zijn einde lopen. Gelukkig nog maar 28 dagen tot 8 augustus, dan start de training van de selectie!

Vandaag stellen we uw geheugen op de proef. We zien, heel vreemd, een s.v. Honselersdijk team met afwijkend tenue. Ze noemden zicht ook wel Het fabeiltjes team, seizoen 1971-1972 moet het geweest zijn. Komen ze! Bovenste rij van links naar rechts: Jaap van Wingerden, (onbekend), Gerrit Jansen, Wim van der Eijk, Piet van de Veer, Kees de Lange, Dick Koelewijn, Leo van de Spoel, Leen ("de Turk") Stoorvogel. Onderste rij van links naar rechts: Piet van der Ven, Ben van der Eijk, Leen de Hoog, Piet Koornneef, Cor Beukel.

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Zoomin'