Eerste elftal treft nieuwe tegenstanders in de eerste klasse A
zondag 12 juli 2020

Over ongeveer 10 weken zal de competitie van het seizoen 2020/2021 pas van start gaan, maar de poule-indeling is al door de KNVB bekendgemaakt. Het eerste elftal van S.V. Honselersdijk zal uitkomen in de eerste klasse A, waarmee het in een andere poule terecht komt dan het afgelopen voetbalseizoenen.

Een nieuwe poule waarbij het eerste elftal dus ook nieuwe tegenstanders treft, op papier levert dit een aantal heel mooie affiches op. Zo treft de ploeg van trainer André Lourens onder meer de 'nieuwe clubs' AFC, Argon, Monnickendam en ZOB. Naast de nieuwe affiches treft het vlaggenschip ook oude bekenden Die Haghe, Voorschoten'97, Valken'68, Forum Sport en VELO in poule A van de eerste klasse.

De competitie-indeling is voor S.V. Honselersdijk met de mooie affiches veelbelovend, we kijken er als club zijnde ernaar uit om de tegenstanders komend seizoen op Sportpark de Strijphorst te mogen ontvangen!

Indeling eerste klasse A (alfabetische volgorde)
AFC
Argon