DCVH verrast leden met een BBQ-pakket
maandag 15 juni 2020

Door alle restricties rondom het Coronavirus kon er ook een streep gezet worden door de activiteiten die voor De Club Van Honsel nog op het programma stonden. Ter vervanging van de activiteiten en de traditionele seizoensafsluiting ontvingen alle leden van de businessclub afgelopen weekend een uitgebreid BBQ-pakket. Hiermee wordt er voor gezorgd dat iedereen op gepaste afstand toch nog een positieve nasmaak aan dit seizoen overhoudt.

Het BBQ-pakket zat vol met lekkers dat het Westland ons kan bieden, zoals onder meer een BBQ-maaltijd van Slagerij Aad Groenewegen gecombineerd met een dessert van Family Treffers. Het pakket werd aangevuld met heerlijke wijn en bier van Westlands Goud, waardoor eenieder een heerlijke zomeravond kan beleven.

We hopen uiteraard alle DCVH-leden volgend seizoen weer te mogen ontvangen tijdens de tripjes en speciale avonden van de Honselse businessclub!

Van der Meer verzekeringen