Voetballoze dagen... 15 juni
maandag 15 juni 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging.

Vandaag zien we een inzending van Wilma van Winden. Hartelijk dank. We zien de Dames 1 van het seizoen 1989-1990. Het verhaal bij deze plaat? Dit team werd ongeslagen kampioen in de tweede klasse en bovendien wonnen ze ook de Fevowest bokaal in dat seizoen. Zeg maar de vrouwelijke versie van de Westland Cup. De namen: Staand: Leen van Egmond (leider), Irma van Dijk (aanvoerster), Edith Lindhout, Marion van der Helm, Nancy van der Zeijden, Astrid Noordam, Marielle Nederpelt, Jan "Peer" ter Laak (leider), Rinus Geers (leider). Zittend: Annelies Barendse, Miranda Niggebrugge, Loes van Zanten, Wendy van Beek en Wilma Zevenbergen.

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Zoomin'