Nieuw: SVH wieleroutfit - Kies jouw favoriete ontwerp!
donderdag 18 juni 2020

In de periode zonder voetbalwedstrijden zijn veel Honselersdijkers op zoek gegaan naar een alternatief om fit te blijven voor het moment dat competitief voetbal weer is toegestaan. Dit heeft ertoe geleid dat inmiddels veel leden, vrijwilligers en sponsoren op de wielrenfiets te bewonderen zijn in het Westland en omstreken.

Om ervoor te zorgen dat de sportievelingen van S.V. Honselersdijk er ook op de racefiets goed bij zitten, zal er binnenkort een wieleroutfit toegevoegd worden aan de kledinglijn. Er liggen momenteel 3 ontwerpen klaar, waarvan uiteindelijk 1 ontwerp aan de kledinglijn van de club toegevoegd wordt. Welk ontwerp het wordt, dat bepaal jij!

Stem via onze Facebook-pagina op jouw favoriete ontwerp van de SVH wieleroutfit door op de emoticon van jouw favoriet te klikken. Je hebt tot en met komende zondag om jouw stem uit te brengen en ervoor te zorgen dat jij straks in je favoriete wieleroutfit van S.V. Honselersdijk rondfietst.

Na afloop van de stemming zal er meer informatie volgen over de SVH wieleroutfit, zorg dat je hiervoor de website en social media kanalen in de gaten houdt.

jem-id