Voetballoze dagen... 14 juni
zondag 14 juni 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging.

Vandaag kunt u een interview met Gert-Jan Otto lezen. Speelde vaak spits naast Leo Lievaart. Zittend op de flipperkast in onze kantine (die stond er echt jongere lezers!) blikt hij vooruit op de afsluiting van het toenmalige seizoen. Van degradatiekandidaat in het begin van het seizoen naar potentiele kampioenskandidaat. En winst betekende 2 punten! Later speelde deze zwoeger nog in het eerste van v.v. Naaldwijk en bouwde zijn voetballoopbaan af in het vierde team van onze vereniging.

Overigens, de namen van de onbekende personen van de foto van gisteren zijn per e-mail toegestuurd en erbij gezet.

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Van der Meer verzekeringen