Voetballoze dagen... 25 juni
donderdag 25 juni 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging. We melden er gewoon om de dag eentje!

Vandaag zien we een inzending van (wederom) Richard Kok. Hartelijk dank. Wederom een E1, deze lijken het meest populair met de C1 teams van weleer. We zien de E1 uit het seizoen 1981-1982. Boven, v.l.n.r.: Walter de Koning (nu TC lid), Carlo Wielders, Ruud Schrijvers, Moeder Weerdenburg, Richard kok, Nicolaï Krom, Mark Weerdenburg. Onder: Pieter Batist, Ronald Jongenotter (die zagen we ook op de foto van 19 juni over S8), Richard Koppert, Janco Koole (nu huidige keeperstrainer selectie), Eric Niggebruggen, Arno Koppenol (vanavond aanwezig als lid van "Raad van Toezicht en Advies" bij de bestuursvergadering) en Patrick van der Ende (momenteel 1 van onze jeugdtrainers).

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Sosef & v/d Knaap