Bestel jouw S.V. Honselersdijk wieleroutfit nu!
vrijdag 26 juni 2020

In de periode zonder voetbalwedstrijden zijn veel Honselersdijkers op zoek gegaan naar een alternatief om fit te blijven voor het moment dat competitief voetbal weer is toegestaan. Dit heeft ertoe geleid dat inmiddels veel leden, vrijwilligers en sponsoren op de wielrenfiets te bewonderen zijn in het Westland en omstreken.

Om ervoor te zorgen dat de sportievelingen van S.V. Honselersdijk er ook op de racefiets goed bij zitten, is het vanaf nu mogelijk om een S.V. Honselersdijk wieleroutfit te bestellen. Voor €100 ontvang je een wieleroutfit van hoge kwaliteit, volgens onderstaand ontwerp.

De wieleroutfit, geproduceerd door het gerenommeerde merk 36, is voorzien van een professionele zeem, broek met bretels en een shirt met een rits. Kortom: een oranje wieleroutfit van topkwaliteit!

Het is tot en met zondag 5 juli mogelijk om een wieleroutfit te bestellen, dus zorg ervoor dat je op tijd bent. De levertijd van de wieleroutfit is ongeveer 5 à 6 weken, hierover ontvang je na bestelling meer informatie per mail.

Bestel jouw wieleroutfit hier!

jem-id