Voetballoze dagen... 23 juni
dinsdag 23 juni 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging.

Vandaag zien we een inzending van Emiel van der Voort (toevallig ook op de foto!). Hartelijk dank Emiel. We zien de E1 uit het seizoen 2004-2005. Zij speelden jaarlijks mee op het Feyenoord toernooi tegen andere (top)amateurclubs uit de regio Rotterdam. Hoeveelste ze dit jaar zijn geworden, weten we/ze niet meer, maar er is zeker weten niet gewonnen. Op de foto (3 rijen dik, zie je niet veel): Bovenste rij: Piet van Niekerk, Jack Vijverberg en Johan van der Meij (leiders waarvan Johan een handjevol wedstrijden in het eerste heeft gespeeld), Middelste rij: Luke Groenenboom, Marnix Vijverberg, Jordi van der Meij en Emil van Niekerk. Onderste rij: Joey Valstar, Tim Hanemaaijer, Alex Voskuil en Mandy van Dijk

Opvallend is dat twee spelers hiervan (Luke en Joey) op dit moment in de selectie van s.v. Honselersdijk spelen.

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Prins Group